October 17, 2014   5 notes

instanba:

@kevinlove visits Christ the Redeemer as part of the #NBAGlobalGames: Rio. :: http://ift.tt/1v9ub9v

October 16, 2014   240 notes

sportsinmusic:

Kyrie Irving and Kevin Love freestylin in Brazil…

why am i just now seeing this and what even …. haha

October 16, 2014   2 notes
October 16, 2014   1 note
October 15, 2014   235 notes

(Source: blakegriff, via ballerchick32)

October 15, 2014

Anonymous said: You will end this story soon? OK, but I thought this fanfic will long Love story) What about Cody, Ryan, you said that they will have line, you can add some jealousy, intrigue, passion) I think the end of this story must be romantic with wedding☺😏💋

well, it’s not over yet, ive still got loads of things to write (yes, they include ryan and cody!) but mia and kevins story isn’t over just yet. but thank you for the ideas, those characters will definitely be back! thanks for the love 💚

October 14, 2014   1 note
is it just me going crazy or is he really fuckin cute?? i think it’s the little hairdo lol😍👦

is it just me going crazy or is he really fuckin cute?? i think it’s the little hairdo lol😍👦

October 14, 2014   309,760 notes

(Source: artballin, via indiiibindiiilove)

October 13, 2014   9 notes

(Source: nosamyrag, via gocavs)

October 13, 2014   47 notes

phonmusic:

Pirate!

October 12, 2014

Anonymous said: Do you have any pics of Kevin's bulge?

haha no, i do not. any anons out there have any??

October 12, 2014   2 notes

call me crazy but i really wish klove had more bulge/dick imprint pics. hahah

October 12, 2014   165,376 notes

whatisthat-velvet:

modernpolymath:

nazvseverything:

iamxmrk:

This is why I hate texting sometimes.

Every text conversation between me and my siblings summarized in a nutshell

This speaks to me on a spiritual level.

I’m crying.

keegan went from 0 to 100 real fuckin quick

(Source: cc.com, via blakesasvp)

October 11, 2014

Anonymous said: What are you gonna do after your story ends? Will you continue writing?

honestly, i’ll probably take a long break from like tumblr entirely, then start up one-shots or something because continuing the same storyline gets a little boring. but that’s only if i do keep writing. i might just stop writing once i finish kevin/mia. lol i’m not 100% on anything yet though.

October 9, 2014

🚀🚀🚀🚀

soooo😊
i have an exact idea for the rest of my stories, i know what i’m gonna do up until the very last chapter, i’ve got it all planned out….

buuuuuut i was just curious if you guys had any suggestions or like how do you want this story to end? bc i think it’s gonna end prettttttty soon😁

this is just out of curiosity & i wanna know what’s on ur minds!!!🐣